Sok mindent Kéne Írnom. de igazából egy dolog van ami igazán zavar. Akit úgy hívnak: Ádám. Hogy ő ki?. Még a másik  munkahelyemen ismertem meg. És mivel januárban munkahelyet váltottam azóta nem találkoztam vele.De néhány napja találkoztam vele. Ő ment iskolába én meg dolgozni. Gyors számcsere,némi beszélgetés.És az első lépést ÉN tettem meg. Szóval túl vagyunk az első randin. Ami egész jól ment. Szegénykém nem értette,hogy hova tűntem. Aztán elmagyaráztam neki. Nekem is nagyon hiányzott és én nagyon hiányoztam neki. Egy végtelenül aranyos,kedves srác. Csak nem sok időnk van találkozni. De Hétfőn és Kedden fél 8-ig van iskolában. Akkor beszoktam hozzá menni és boldogítjuk egymást. Érdekes egy srác. Nagyon jókat lehet vele beszélgetni,nevetni. Amin nagyon meglepődtem,hogy a szülei tudnak rólam.:) Érdekes. Én ezen jót mosolygok. Ami igazából engem zavar az nem más mint,hogy 16 éves!!!!!!!!. Igen ,tudom mit akarok én egy 16 évestől? Valójában én magam sem tudom. Én is tudom,hogy hagynom kéne a fenébe. És én is ezen vagyok. De nehéz. Hiszen amin én már "keresztül mentem" Ő még csak most fog. És azt is tudom,hogy teljesen más a gondolkodása dolgokról,helyzetekről és mindenről mint nekem. Meg azért van itt még nagyon sok más dolog amit,hogy Így mondjak "Saját magának kell felfedeznie,és átélnie". És ha nem muszáj akkor ebben nem én leszek a segítségére. De attól még barátnak nagyon jó. Mert nagyon szeretem. Ha ídősebb lenne,vagy velem egy ídős nem zavarna. És boldog lennék ha ilyen pasim lenne mint ő. De sajnos az Élet közbeszólt megint.

Szerző: Koala Maci  2011.03.13. 17:49 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr782736235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása