Hiába nem lehet meg ítélni egy embert a képek alapján. Mivel azért az csalóka. Esetmben is így volt. Szóval találkoztam Ében-nel. (ez lesz a neve). Teljesen pózítvan csalódttam,helyes gyerek. Kedves,aranyos udvarias. Remekül el beszélgettünk mindenről, sokat is nevettünk. Ugyan az ídő egy kicsit közbe szólt,de nem annyira. Jó nagyot sétáltunk. Ki a városból,el sétáltunk felénk,vissza a városba. Kicsivel elöbb ment el mint tervezte,mivel kapott egy telefont. Nem próbléma így is elvoltunk abba a három órában. Nagyon sok mindenről beszélgettünk, és úgy vettem észre sok közös dolog van amit mind ketten szeretünk. Barátokról,családról,általános dolgokról beszélgettünk. De jó volt. Ugye az ember nem ítélhet  a képek alapján mint már említettem. De esetében teljesen azt adta vissza amit képen láttam.  Volt már olyan,hogy nem azt adta vissza,csak azért mondom. Tényleg egy nagyon aranyos és kimondottan helyes srác. Ennyit az el hamarkodott ítéletről. Természetesen ez még nem jelent semmit. Majd a többit meglátjuk. (Vak is azt mondta=Sose látta meg) Lényegtelen. Édekes egy ember az biztos. De nagyon normális. Ezt még valószínűleg sokat fogom mondani. És nem volt,olyan,hogy nem tudunk egymásnak mit mondani. Nem volt "kínos csend",hogy így mondjam. Örülök neki,hogy így alakultak a dolgok. Tényleg van normális pasi. Csak ritka és nehéz találni. Különösen olyat akivel tényleg  ilyen  nagy az összhang. Igen,poénból még megkaptam tőle,hogy sétáljak haza. Oda fele is gyalog mentem meg vissza is. Hát nem volt kellemes,nagyon fájnak a lábaim. Alig vártam,hogy haza érjek és aludjak:). De ennyit megért:)

Szerző: Koala Maci  2010.04.14. 16:20 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr841921035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

virubiru 2010.04.14. 22:20:13

Nyuszi örülök, hogy jól sikerült a randi. A lábfájásra csak annyit, biztos icike-picike cipőben voltál.

Koala Maci 2010.04.15. 18:12:34

Köszi. Nem volt icike picike. De ennyit megért.
süti beállítások módosítása