Olyan is volt. Ami természetesen jó volt meg szép volt.  Volt mindenkinek pici ajándék is. De ez mellékes. Együtt volt a család,ez a lényeg. Szép volt fa is. Jókat ettem. Ami rám is fér:).Érdekes, el gondolkoztam egy személyről. Akire az uttóbbi ídőben sokat gondolok. Nem tudom miért. De azt azért jó tudni,hogy ő ott van. Ha már mások nem is. A kedves "haveromnak" a Dánielnek küldtem smst karácsonyra. Ugyan vissza nem írt,de máshol küldött üzenetet. Kedves volt tőle. De valahogy érződött rajta,hogy nem olyan igazi. Ezt sajnos nem tudom jobban és máshogy leírni. A szilveszterem is sokat gondolkodok. De a vége úgy is ugyan az. Itthon fogom tölteni. És valószinű,hogy az is alvással fog telni:). Nem mostanában voltam itthon szilveszterkor. De ez van. Így jártam. Én már csk abban hiszek amit "Újévre "kívánok" másban nem. Valakivel beszélgettem tegnap,és azt mondta,hogy ki kéne mozdulnom otthonról és új barátokat keresni. Igaza lehet csak még meg kell találnom a modját,hogy hogyan. Na mindegy ezt még kitalálom valahogy. Nagyjából ennyit tudok írni.

Szerző: Koala Maci  2010.12.27. 15:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr272542174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása