Az ember valahogy mindig el hiszi,hogy a változás jó. Többé-kevésbé igaza van. Meg persze annál akinél be is jön. Tegnap ahogy hallgattam a Szandit arról,hogy állítása szerint az anyukája ki akrja rakni otthonról, ha nem megy el dolgozni. Olyan érdekesen hallgattam végig. És Ő természetesen az anyukája barátját hibáztatja mindenért. De Úgy gondolom,hogy ha egy szülő ilyet mond annak oka van. De ez nem az én dolgom. Ahogy ott voltunk náluk,és megjött a 3. csaj is, a Szandi teljesen megváltozott. Mintha ott se lettem volna. Egyre-másra azt hangoztatták: Így a buli,Úgy a pasik stb. Jó persze fiatalok meg minden. Csak azért esett rosszul mert+ sem kérdezték,hogy el e mennék velük. Mindegy. Nem érdekes. Az biztos,hogy a Szandi kezd ki fordulni önnmgából. Aminek sem én,sem 2 tesója nem örül. Végül is ilyen viselkedéssel csak azt fogja el érni,hogy már ÉN sem leszek ott neki. Mivel ugye se az öccsére,se a bátyára,se az anyukájára nem számíthat. De így most már azt hiszem értem,hogy miért "fordult" ellene az egész család. Csak valahogy Ő ezt nem látja. Minden olyan dologért ami az életében történt és rosszul alakult, azért mást hibáztat. Pedig úgy gondolom,hogy magában kéne kereseni a hibát és nem másban. Hiszen valamivel ki vívta a családja haragját nem?. Majd kiderül.

Azt se értem benne,hogy van egy nagyon helyes pasija,aki iigényes és nagyon helyes. Annyi az összes baj a sráccal,hogy 3 órát készülödig,meg nem tudja ki mutatni az érzéseit. Mert amúgy meg egy jó fej srác. Jókat lehet vele beszélgetni,értelmes. És ezekért a dolgokért akarja KI DOBNI.  Szerintem nem normális de ő tudja. 

Na próbáljátok megérteni a barátotok életét és segíteni neki,ha Ő közben teljesen mást csinál. És nem tudja,vagy nem akarja megoldani. Illetve csak az egyik félt meghallgatni. És így másztál bele egy család életébe. És akkor ez még csak a negyede annak ami  az el múlt pár napban történt.   Még valami:  És engem ki hallgat meg?   Mert nekem is van bajom:)

Szerző: Koala Maci  2010.08.19. 15:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr462233370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása