Végül is sose értettem azt magamban,hogy miért keresem én kétségbe esetten a "Nagy Szerelmet"?. Megtalál(t) az engem,csak nem éppen jó ídőben és a megfelelő személlyell. Persze,azért a flört mindig belefér,és hajlamos vagyok öszzekeverni ezt a valódi érzelmekkel. És persze ez okozza a vesztem. De azt hiszem ezt is megtanultam már. A csalodás pedig olyan dolog ami hozzá tartozik az éltehez. És még nagyon sok ilyenem lesz. De az viszont nem mindegy(szerintem), hogyha valakivel találkozik az ember és néhány órás ismerettség után "szenvedélyes "csókózáson kapja magát az ember:D. A többiről meg nem is beszélek.......  És az Élet megint belesodort egy érdekes szítuációba. Egy régi osztálytársammal találkoztunk,és felmentünk hozzájuk. 2 Tesója volt csak otthon. Mi a Szandíval el beszélgettünk,dolgokról. olyanokról amiről csak a nők tudnak. A kedves tesója Ricsi,egy ídő után ki ült hozzánk.  Azt azért még hozzá teszem,hogy a lakásba voltunk vagy 6-an. Tudjuk milyenek a panelok,férőhelyei. És persze mindenkinek akkor kellet valami a konyhából mikor mi beszélgettünk a Szandival. Egy ídő után fel álltam mert el zsibadtam. Mindenkinek rajtam kellet végig mennie,hogy el jusson a hütőhöz:). Egy ídő után el csendesedett a "konyha. Kicsik,nagyok el mentek. Mi kiveséztünk a dolgokat. Néhány óra elteltével Ricsi újfent kijött a konyhába Én pont álltam,ő leült. Egyszercsak azon kapom magam,hogy rajta ülök és fogja a derekamat.) Mire észbe kaptam csókolóztunk:D. És rettenetesen bújt hozzám. Vagy 4 órán kersztül ezt csináltuk. A Szandi azért elötte közölte velem,hogy tettszek a Ricsinek. Köszi. És ez valami olyan reakcíót indított el bennem akkor ott,hogy ha olyan lennék amilyen nem vagyok. Akkor az ágyban kötünk ki.  

KÉRSDÉSEIM:

1, Lehet így az ember szerlmes?

2, Vagy csak pusztán fizikai hatás szülte ezt?

3, Van -okom félni ettől az egésztől,ha igen miért?.

4, Mit kéne csinálnom egy ilyen helyzetben?

5, A szívemre vagy az eszemre hallgassak?

6 , És miért jár ezen az agyam napok óta?

Na most segítsetek.

Szerző: Koala Maci  2010.06.29. 16:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr792118900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása