Hiába vannak dolgok amik nem változnak. És kutyából nem lesz szalonna ugyebár. Itt természetesen kedves haveromra gondolok. Hála az ő lustaságának itt fent rohadhatok a 30 fokos lakásban,mert ő felsége nem jön le. + A kertben van. Köszi azért,hogy szólt mert egész héten mentem hozzá. Feleslegesen. Danikám gyakorlaton van,a Szandit meg lehetetlen elérni. Zseniális komolyan mondom. Azt így akarnak ezek,nyári programot? Kész vicc.   Úgy hogy a héten megöl az unalom.  Annyiból jó,hogy itt fönt vagyok, legalább egy kicsit gondolkodok. Néha ilyen is kell.  Az utóbbi ídőben megtanultam azt is,hogy ne zudítsam a gondjaimat a barátokra,mivel nem nagyon érdekli őket.  Csak utána meg ne kérdezzék meg mi bajom van. A bajok nagy részét ők okozzák, a kissebket meg az élet. És talán most jövök rá arra is,hogy valójában nincsen IGAZ barátom. Hiszen minden adandó alkalmat megragadnak "az általuk viccnek szánt" sértésekre. Ami engem bánt. Ugyan nem szólok mert már megszoktam. Meg úgy mond nincs rajtuk kívül senkim. De ezek ilyen szokásos dolgok. Meg azt se értem,hogy én kersem őket  mindig. Ők soha nem jönnek értem. Ezek szerint nem vagyok fontos nekik annyira. Ezek is csak olyan dolgok amik változni nem fognak. Legfeljebb én változok. Egy kis apróság : Szőke Herceg itthon volt. Csak azért,hogy eladja a kocsiját. Egész jól el beszélgettünk és meg kaptam az ajándékom amit még márciusban ígért.  Egy ezüst nyakláncot. És persze megmaradt a szokásos probláma: A PASIK. De komolyan mondom NEM KELL pasi. Minek? Csak gond van vele:). Nagyjából ezek történtek. Csak megint a lelkem sérült egy kicsit. De majd el múlik.

Szerző: Koala Maci  2010.07.08. 19:11 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr222139171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása