Hogy Miért? Egyszerű.  Feladtam egy több éves barátságot valami Újért,de úgy látszik a vesztembe rohantam. Mivel at álítólagos"barátnőm" tojik a fejemre.  És akkor ez még nem lenne elég akkor adj hozzá némi beteljesületlen"szerelmet". Elég rosszul érzem magam lekileg. Éa úgy érzem,hogy megint el vesztettem mindent ami valaha fontos volt. Már a gondolattól is ideges leszek. És az a baj,hogy úgy érzem nem tehetek ellene semmit. Azt mondta a barátnőm,hogy Én is és az a másik csaj is úgyan úgy a barátnője. Csak hogy velem nem törödik. Mert,hogy a másiknak több figyelemre van szüksége. Csak,hogy ezzel engem veszít el és én is őt. Mivel teljesen ellenem hangolja a Szandit a csaj. De ő ezt nem vesze észre. Csak nehogy túl késő legyen mire rájon arra,hogy csaj átveri. És ebbe az a poén,hogy a tesói is ugyan ezt mondták,mivel ők sem szívlelik a csajt. Szóval a két szék közül a pad alá estem. Mint ahogy szoktam. Öröm az ürömben,hogy tegnap este mikor jöttem haza,lent volt a Ricsi és a haverja. A Ricsi odaszólt,hogy:Hova sietek? Menjek vissza egy kicsit dumálni. Ehezz tudni kell azt is,hogy most már elég régóta húzzuk egymás agyát.Csak valahogy egyikünk sem mer vagy akar lépni. Illetve elég sokat emlegeti, elöttem,hogy megy az "asszonyához". Úgy tudom,hogy nincs neki barátnője. De ki tudja?. Pedig ennek nem lesz jó vége,ha így folytajuk. Annyíból lenne jó,hogy valamit ugyan el vesztettem(megint), de viszont valami mást nyernék,ha el merném neki mondani amit "érzek". De ha ezen múlik akkor asszem egyedül maradok. Mert nagyon félek attól,hogy visszautasít.    Majd az ÍDŐ megint segít nekem mint mindig:)  

Szerző: Koala Maci  2010.08.27. 15:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr752252363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása