1.  Új Évet Kezdtem és bíztam Benne,hogy jobb lesz mind az ide.

2. Amilyen rövid volt olyan esemény dús. Szőke Herceg akkor már fel spanolt. Hogy így mondajam. Érdekes megyilvánulásai voltak. És erősen gondolkodnom kellett azon,hogy mit akar. Itt  belebotlottam egy beteg állatba ,aki úgy gondolta,hogy "lehet köztünk valami" Undiritóóóóóóóóóóóó. Volt egy két álmatlan éjszakm is. Iletve Volt egy kissebb vitám a volt barátnőmmel. Mivel Új képeket raktam fel.

3.Itt már kevesebb mint két  hónap  volt hátra ,hogy lássam. Szegénynek akkor volt egy kisebb baleste. Szerencsésen megúszta. Illetve itt jött az,hogy Én kitaláltam azt sztorit ,hog az beteg állat be próbálkozott nálam. És Én lettem a hibás.

4. Itt ismertem meg a Soproni srácot aki természtesen a lelkembe gázolt azzal.hogy csúnyának tart. Ez már legyen az ő problámája És ne az enyém. Illetve itt volta az,hogy a "bandánk" kezdett teljesen szét szakadni

5. Érdekes megnyilvánulása voltak az Alexnak arról,hogy kisminkeltem magam(akkkor). Hozzám vágta,hogy minek meg hogy nem áll jól meg hasonlók. Nyilvánvalóan "Féltékeny" volt. Hogy mire? azt azóta se tudom:).

6. Itt egy rövid ideig dolgoztam csak sajnos. plusz EGY RÉGI SZERELEMNEK nem nevezném valami is közbejött.

7. Itt rúgtam fel 8 éves barátságot valami másért amit részben megbántam,részben nem. Itt nagyon megteszett a Ricsi. Amiből természtesen nem lett semmi. De sokat kínlodtam vele.

8. Itt jött az,hogy Szandi el kezdte mesélni mitörtént vele az elmút 4 éveben. Volt jó is,rossz is. Amiket mondott szívem joga volt el dönteni igaz e vagy sem. Így visszagondolva sok mindenbe igazatt mondott.

9. Felhívott az Alex és hozzám vágta azt hogy ott hagytam 8 éves barátságot. Stb,stb.stb.De csak azért hívott mivel nem volt senkje. A Dani is otthagyta. Ami várható volt. Munkám is lett.

10. Itt az Alex rá ébredt arra milyen az mikor egyedül van és nincs senkije. És kétségbe esetten próbálta feléleszteni a barátságunkat.

11. Itt akartak ki vinni prostinak Bécsbe. És velem pénzt kersni. Ebből óriási botrány lett. Ezutón szeretném neki megköszönni,hogy fel forgatta at életemet. És ezzel csupa kellemetlen dolgot okozott nekem. Itt még elloptak 20 ezer forintomat+ a kabátomat.

12. Mivel is zárhatna az ember ha nem ilyen dolgokkal. Ha jobban meggondolom,megint esemény dús évem volt. Hol jó,hol rosszabb dolgokkal. Sok miondent tanultam. De legfőképpen a saját hibáímból. Vesztettem is sok mindent,de ugyanakkor nyertem is sokmindent.Remélem bejön az amit kívánni fogok a 2011-es évre és akkor nagyon boldog leszek. De azt is tudom,hogy ki az akikre számíthatok. És tudom segítenek mindenbe a jövöben is

Ezúton is szeretnék mindenkinek,Nagyon BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNNI. És remélem a  jővő évben is velem tartotok.

.

 

 

Szerző: Koala Maci  2010.12.31. 17:04 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr102550927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása