Jaj Istenem, rég jártam itt pedig zajlik az élet:) Na szóval végre valahára DOLGOZOK ,jaj nagyon jó. Komolyan. Hostesskedek egy nagy áruházban. Kicsit körülményes volt mire el jutottam az Első mumkanapomig. Mivel múlthét  szombaton kapok egy telefont,hogy ki kéne mennem oda. (Nem íróm le a nevét). Ez nagy nehezen sikerült. Utána 3 napom azzal ment el,hogy az orvoshoz futkostam. És ilyen ídőszakban dolgoztam:10-18,12-20,13:30-20. Hát nem volt kellmes és elég fárasztó oda ki jutni. De mindegy. Sikerült. Maga a munkakör annyi,hogy kóstóltatni kell dolgokat. Pl: Csoki.üdítő,ropi ilyenek. Ja meg persze  vedd rá a kedves vevőt,hogy vegye meg a cuccot. Na az már nehezzebb,de azért ídáig mindig sikerült sok cuccott eladni. Az a lényege,hogy sokat beszéljek és a készletből,hiányozzon. Ja meg persze van egy lap ahova fel kell irni: a cucc nevét,a számát,mikor keztdem el,mikor végzek vele,mennyit adtam el, milyen csomagolásban van. Úgy hogy nem olyan egyszerű. De például ha nincs ott senki akkor el megyek sétálni,halacskát vagy sajtot enni. Azért annyira nem rossz.  Csak annyi a rossz bennen,hogy buszmegálló rohadt messze van. Így 1 vagy másfél órámba telik mire oda érek, meg haza. Ennyiből rossz. De talán majd megszokom. Meg azért jó mert nem gondolkodok felesleges dolgokon. Aztán a többi meg jön masgától. És remélem tartós lesz ez az egész. És tudom rajtam múlik,hogy mennyi ídőre szól. Próbálok igyekezni és oda figyelni. Meg persze kedves lenni az emberkkel. Ja amúgy az ottani dolgozók nagyon kedvesek és segítenek mindenben. Szóval jó. 

Szerző: Koala Maci  2010.06.07. 19:41 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr962063804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

virubiru 2010.06.08. 18:58:03

Hugi örülök, hogy sikerült jó helyet találnod. Becsüld meg jól. Igyekezz sokat beszélni bár az ugyis megy családtag vagy. Szerintem örökletes dolog lehet. hihi. Amúgy megyünk oda vmikor, csak még nem tudom mikor. Megkereslek, bár nem fogsz rá venni, hogy vegyek, főleg ha drága. Na most jó sokat írtam. Pussz

Koala Maci 2010.06.10. 16:22:25

Köszi,nem mondom,hogy rá veszlek arra,hogy vedd meg.. Majd csak vasárnap leszek. Hát igen a beszéddel még van egy kis gondom. De majd elmésélem ha jöttök,vagy ha telefonálsz.
Pusy
süti beállítások módosítása