Újfent rég írtam. De komolyan mondom nincs időm rá. Ahogy mondani szoktam,ahol az élet az egyik oldalon el vesz ott a másikon visszad. Az biztos,hogy a Daniéknak nem nagyon tettszett,hogy néhány napot a Szandival töltöttem. Ugyan hangot nerm adtak neki,de az arcuk mindent elárult. Mi ezt megelégeltük és ott hagytuk őket. El mentünk a Szandiékhoz(amit jobb tettünk) és nagyon jól éreztem magam ott. Fel mentünk tesójához aki 4 emelettel feljebb lakik mind ők. Kártyáztunk,beszélgettünk. Szóval el voltunk. Mondanom se kell,hogy  szóba került a "középső tesó" a RICSI. Mert ugyebár elég látványos az,hogy  én is tetszek neki és Ő is nekem. De ugye egyikünk se tesz semmit a másikért. Érdekes egy helyzet,de majd megoldom mind máskor. Valahol az élet el vett megint de valamit  ugyanakkor kaptam helyette valami mást. Talán nem is baj.hogy nem vagyok az Alexékkal. Végül is elég sok ídőt töltöttem velük. És ahogy mondtam, szükségem van csajos napokra és dolgokra. Mivel velük ilyesmit nem lehet megbeszélni. Amiről általába csak a nők tudnak beszélni ugyebár.De ók ezt nem értik meg. Sajnálom. Ez van. Ők is el vannakk ketten meg mi is.  Sok okom van arra,hogy miért a Szandit választottam helyettünk. Úgy gondolom.hogy nagyon sokat bántottak ez alatt az ídő alatt. És Én ezt persze szó nélkül tűrtem. És valahol ez vezetett oda hogy a Szandíval vagyok és nem velük. De ezt kösznjék meg maguknak. A Dani amúgy is eleget hangoztatta,hogy miattam ment el a "volt legjobb barátnőm". Ennyi. Legalább most nem adok okot se neki se senki másnak arra ,hogy ki váljon a "bandából".  Ők 2-en maradtak+ mi is . 

Szerző: Koala Maci  2010.07.26. 15:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr302177538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása