Amúgy Boldog szülinapot kedves blogom.:) Mennyi minden történik az emberrel 1 év alatt. Ezt most inkább nem részletezném. Ma valahogy rá jöttem arra milyen az amikor az ember mellözött személy lesz. Na nem mind hogyha érdekelne csak úgy. Kicsit rosszul esik de ez van. Találok értelmessebb társaságot is. Jut eszmbe: Mindjárt KARÁCSONY!!!!!!!!!!. Egészpontosan 3 NAP:). Máskor ilyenkor már be vagyok zsongva,de idén valahogy nem érdekel. Ezzel is csak az a baj,hogy már rég elvesztette az értékét. És nem arról szól amiről kéne. De mindegy.  Vannak emberek akik úgy érzik jól magukat,hogy "nem dolgoznak". Én valahogy nem tudnám ezt hosszú távon csinálni,de valakinek elég régóta megy.   Lehet neki van igaza. Csak én akkor nem kérkednék azzal hogy,"Egyedül nevelem a gyerekeimet". Már bocsánat,de segélyből én is jól el élnék. Tudom nem szép ilyet mondani de az igazság.  Csak az bánt,hogy nem érdekli egyiket sem,hogy élek vagy sem. De nem érdekel. Most inkább másra szeretnék koncetrálni és foglalkozni. Remélem az újévben sikerül az amit szeretnék. Igazából ő tartja bennem a lelket. És tudom,hogy ő ott lesz nekem egy ideig. Ugye az ember a saját kárán tanulja meg dolgokat. Én is kénytelen voltam ezt magtanulni. De azt is tudom,hogy van akikre számíthatok. Ezek jó dolgok. És most csak ezzel kell foglalkoznom,nem pedig hülyeségeken rágódnom. Ezekre kell gondolnom és akkor "Mindig" jó kedvem lesz és mosolyogni fogok. Remélhetőleg.

Mindenkinek Kellemes Ünnepeket Kívánok :) :) :)

Szerző: Koala Maci  2010.12.21. 17:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr72530648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása