Úgy 2 nappal ezelött jött egy sms-em,hogy nem váloszltam egy üzenetre amit nekem írtak!!!!!!!  Azta,el nem tudtam képzelni milyen üzenet. Na mondanom se kell,hogy üzenet az nem volt. Az illető azt írta,hogy egy ismerősétől kapta meg a számom. Na ez 2 napja történt. De mivel fogalmam nem volt róla,hogy ki Ő,így vettem a bátorságot és sms-t írtam neki. Tartalma: Ki vagy,és kitől tudod a számomat.  Válasz:  "Egy haverom adta meg a számod. Megnéztem iwiveden a képeket és nagyon jól nézel ki szeretnélek megismerni". Egy részről örültem,másrészről nem. Mivel az sms-ben se nevet,se semmit nem írt magáról. Tegnap este kaptam egy olyan üzenetet,hogy nem akar ebből problémát. Nem kell aggódni nem lesz belőle gond. Ma úgy gondoltam írok neki smst. Rőviden el mondtam neki,hogy ki vagyok,hogy nézek ki,mivel foglalkozok. Mondom az Ő Adatait: Neve: Laposa László. 186 cm,65 kg. Szeme Színe:Kék. Szőkésbarna haj. Nem rég költözött Győrbe és nincsenek barátai és ismerősei. És szertetne engem megismerni. Én is el mondtam magamről,hogy mit érdemes tudni. Illetve megkérdeztem,hogy mikor ér rá. Azt Írta hogy elméletileg szombaton rá ér. Remek. És mint kiderítettem fent van az ismerőseim között. Remek nem mondom. És Sogórommal egy helyen dolgozik:) És lehet Ő ismeri. Nem tudom,de kíváncsi vagyok rá. És remélem találkozok is vele majd. Ezt még majd meglátom. És ahogy mondani szoktam: "Ha valaki valamit akar akkor szépen felhív". Ennyi

 

Szerző: Koala Maci  2010.10.20. 16:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr662386315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása