Istenem,sok mindent kell írnóm.   A cím alatt nem magamat értem,hanem az Alexot. Szegény kétségbe esetten próbál visszaszerezni,hogy így mondjam. És múltkor azt mondta,ha akarom ő még visszafogad. Hova? Ember, ez a banda már nincs,megszűnt,vége Érted? Én igen,ő még nem. Aki itt igazából haragudhatna az a Dani és Én vagyunk,nem pedig ő. A Danit is megtudom érteni,amíért osszeveszett az Alex-szal. Hiszen a Danit is épp elégszer megbántotta.És még sok minden más is közre játszott ami a "banda" feloszlásához vezetett. Aztán persze jötta szentbeszéd: Hogy tudtam felrúgni 8 éves barátságot,stb. Volt rá okom épp elég. Csak egy kicsit gondolkodnia kéne Őnagyságának aztán rá jönne,hogy mindez milért történt. Hiszen Ő maga üldöz el maga mellől mindenkit a viselkedésével. Az ,hogy abból álltak a hétvégég,hogy állandóan ittunK? Persze néha jó,de nem minden héten. Akkor a többiről nem is beszélek. Meg az is ,hogy mindig én voltam az akit ,bántott,akibe "belerúghat" kettőt ha olyan kedve van? Ő még ott tart,hogy: Buli,pia stb. Én ebből ki nőttem. Nekem nem   hiányzott sose és nem is érdekelt.  Ott ahol most"vagyok" ott jól érzem maga. Felnőtt emberek vesznek körül akiknek már kicsit más a gondolkodásuk. És komolyan mondom nagyon nem hiányzik az Alex társasága. De remélem egy napon rá jön arra,hogy voltak igaz barátai csak ő nem becsülte meg őket. Én ezt megtanultam, és azóta foggal,körömmel ragaszkodok ahozz amim van. Mert Én tudom milyen az mikor az embernek nincs senkie. És inkább még 2-őt az emberbe rúgnak,és kesresztűl néznek rajta. De senki nem nyújt kezet,hogy segítsen felállni. Ahogy az Alexot el hagytam ott valami végleg le zárult. De helyette Új barátokra leltem,akik: Tisztelnek,becsülnek,szeretnek. És kölcsönösen segítjük egymást ha gondunk van. És ez így szép:)

Szerző: Koala Maci  2010.10.05. 16:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr82347142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása