Kezdjük Az Elején!!!

1, Szóval unalmas perceimben csináltam néhány képet magamról. Fel is került oda ahova kell. Innentől kezdve el indult egy fajta szó vagyis inkább komment háború. Amint feltettem a képeket mindjárt kaptam egy olyat a volt báratnőmtől .hogy Idézem:"Te olyat is tudsz"?(A Kép címe :Gondolkodok). Aztán innentől kezdve el durrant az agyam és valami olyat irtam amit nem kellett volna. Így Útólag már bánom,hogy reagáltam rá mert nem kellett volna. Ez így zajlott 2 napig(még ma is). Nem azért csináltam a képeket,hogy bárkinek is tettszen. Egyrészt azért mert nem volt fent képem másrészt azért mert megígértem a "Szőke Hercegnek". Mindenki azt mondta ,hogy gyerekesek vagyunk,amiben igazuk is van. Én meg vagyok olyan hülye,hogy ugrottam. Mind1 már nem érdekel. Legyen boldog magával meg azzal amit csinált. Neki is és nekem is külön életünk van ennyi.

Szőke Herceg Fájdalma

Nem mostanában beszéltem vele az igaz. De egyik nap rám írt és elmesélte,hogy az egyik kollégája meghalt.(Szegény, nagyon sajnálom).Úgy hogy mindene volt csak nem jó kedve. Mondtam neki ,hogy csináltam képeket .Nagyon örült neki. Remélem,hogy kicsit jobb kedve lesz tőle. Bár azt mondta,hogy jobb kedve lett:) Ennek nagyon örültem. Még el nem felejtem:) El mesélte,hogy a főbérlője és annak a csaja szakítottak. És,hogy ő "vigasztallta"+a csajt. (Na szép nem mondom). Úgy egy pillantra el borult aaz agyam, de inkább nem mondtam neki. Végül is azt csinál amit akar,hiszen nem vasgyunk 1 pár legjobb tudomásom szerint. De mnd1 nem nagyon érdekel. Bele féradtam már ebbe is meg sok minden másba is. Lesz ez még JÓ? Nem tudom.  Tudom majd az ídő mindent helyrehoz és megold:)

Szerző: Koala Maci  2010.02.11. 15:15 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr281749521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

virubiru 2010.02.11. 19:09:57

Hugi, ne törődj azzal a lökött csajjal, úgyse lesz jobb nálad!!! Bár tegnep gondoltam rá, hogy írok neki vmi szépet, de gyorsan lebeszéltem magam róla. A szőke hercegről, meg háááááát néztem az ism között, de nem volt szimpi nekem. De azért kiváncsi vagyok mi lesz ha itthon lesz taliztok-e. Na most igen hosszú lett. Fel a fejjel!!!

Koala Maci 2010.02.12. 16:16:15

Köszi Nővérkém ez nagyon kedves tőled. Majd kiderül hogy látom-e. De én már nem hiszek benne.
Amúgy meg egy jó fej srác. Beszélgettem vele eleget msn-en. Köszi aranyos tőled:)
süti beállítások módosítása