Vannak dolgok amik nem változnak. Most képzeljetek el egy olyan szituációt ami neked csak kellemetlenséget okoz. Történt ugyanis, hogy "fel ajánlottak" egy munkát Bécsben. Ami a maga nemében jó is lenne ha a munkakör nem szexuális szolgáltatásra épülne. Bocs de másképp nem tudom le írni. Úgy kb 3 hete ezzel cseszi valaki az életemet. Hogy menjek ki,mert jó kereseti lehetőseg lenne. Neki is meg nekem is. Az illetöről elég annyit tudni: Férfi,24 éves munkanélküli, 2 gyerekkel. Tehát neki kapóra jönnék én,hogy rajtam keressen. Anélkül,hogy ő bármit is tenne érte.  Így én is szeretnék jó pénzt keresni másokon. Mire azt hittem,hogy már tudomásul vette azt,hogy NEMET mondtam,sajnos újra elő vette a történetet. Már bocsánat de itthon is "csinálhatnám" ha akarnám .Már elnézést. De én nem vagyok olyan beálítottságú ember aki ezt valaha is tudná csinálni. Még akkor sem ha az életem múlna rajta. Az emberke azt még hozzá tette,ha nem lennének neki ott a gyerekei akkor ő is ezt csinálná. Ehhez méhg hozzá tartozik az is,hogy ezt egy olyan ember elött mondta (már sokadjára) aki a "szívemnek" kedves. Na most ez rám nézve nem túl jó pont. És a srác elött sem tüntet fel jó színben. De úgy látom másoknak ez mit sem számít. Meg igazából nem tudom miért rám gondolt. Hogy Ő úgy gondolta majd hülyét csinál belőlem. Csak,hogy nekem már  ilyenből volt próblémám. Mikor XY ember terjesztett rólam olyan dolgokat,hogy én .......... És ezért kis híján "agyonvertek". Úgy hogy ennyitt a "nagylelkű, segítókész barátokról".  Nekem tökéletesen megfelel az amit most csinálok. Ugyan halálra nem keresem magam.  De  méltőságom és a testiépségem megmarad. Az biztos,hogy ezért még sokat fogja rágni a fülemet. Vagy csak addig amíg képen nem vágom és akkor talán abba hagyja.

Szerző: Koala Maci  2010.11.14. 17:28 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr252448367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása