Vajon egy régóta ismert személy akihez valaha,közöm volt és "nagyon" szerettem újra feléleszheti a régi érzéseket?. Elég régóta ismerem az ilettöt. Valamikor úgy 3-4 éve szerettem,és ő is akart volna valamit(Itt most nem a szexre gondolok) csak akkor Én még igen fiatalnak érztem hozzá magam. Az illető emberke ugyanis most 34 éves. Egy ídőbe találkoztam is vele,de nem lett belőle semmi. Miért? .Alepvetó kommunikációs problémák voltak. Ami ott kezdödött,hogy azt mondta mi lenne ha én keresném és, nem ő állandóan engem?. Hozzáteszem 1*hívott fel. Ennyi volt a nagy keresés. Időközben volt neki egy vagy több barátnője. Ezt nem tudom pontosan. Féltékeny voltam akkor ezért. De ezt természetesen nem mondtam és nem is mutattam ki. Aztán ez így elmúlt. A történethez hozzá tartozik az is,hogy az ő anyukája nagyon szeret(szeretett) engem. És örült volna ha "hozzá megyek" a fiához. Ezt akkoriban elég furcsán fogadtam és nagyon meg is ijedtem. 14 vagy 15 voltam. Akkor itt annyiba is maradt  a dolog. Tavaly nyáron felhívott,hogy szeretne velem találkozni. Találkoztunk. Jól el beszélgettünk. Megvitattuk a múlt dolgait. Hogy, akkor miért nem sikerült stb. Felkavarta egy kicsit a lelkemet akkor. És sokat gondolkodtam azon,hogy miért?. Azóta se tudom. Ezzel az egésszel annyi még a problémám,hogy nagyon sok a közös ismerösünk és szinte mindeki tuddta (Akkoriban),hogy én tetszek neki. És természetesen próbáltak győzködni,hogy jöjjek vele össze. De nem akartam. És pontosan azért mert akkor mindenki rólunk beszélt volna Én meg ezt nem akartam. És most ennyi év elteltével,mire már el felejtettem és nem is tekintek rá úgy mint egy pasira, akkor mit akar?. És vajon érdemes lenne-e belemásznom ebbe?, Vajon mi változott benne ennyi év alatt,hogy erre a "döntésre" jutott?.  Vagy egyátalán mit akar tőlem? És ha valmi komolyat akar akkor miért most?.  Ezektől függetlenűl egy nagyon aranyos srác,jó fej,komoly ember,lehet vele mindenről beszélgetni stb.  Csak azt nem tudom mit kezdje ezzel az egésszel. Valaki segítsen!!!!!!!!!!!!.

Szerző: Koala Maci  2010.06.24. 17:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr322107023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása