Azt hiszem a héten megtanultam,azt hogy kiben bízhatok és kiben nem. Vagyis: SENKIBEN.  Történt ugyan is ,hogy valaki megtudta,hogy Martin engem ki akart vinni Bécsbe tudjuk minek. Mivel állítólag ez valahol fent van a neten. És az ,hogy álítólag árulom magam.  Nem tudom ,hogy hol. És ez az egész az Édesanyám fülébe jutott. Természetesen nem volt elragadtattva a dologtól. És nem tőlem tudja. Ennek következtében meglátogattam a Martint tegnap. Mivel ,hogy Rajta,rajtam és még 2 emberen kívül ezt nem tudta senki. Lényeg a lényeg. Ő természetesen nem tud az egészről semmit. Illetve ez volt rá a válasza: "Ne Aggódj Én is fent vagyok". Köszi ezzel nem vagyok kisegitve cseszd meg!!!!!.  És akkor ehezz még hozzá tartozik az is,hogy ezt röhögve mondta. És úgy érztem mintha ott se lennék. Máskor mindig kérdezett mindent. Tegnap semmit. Ki se hívtak kártyázni. De ezzel többet el mondott mintha az igazságot miondta volna. Tehát biztos vagyok abban hogy ő volt az aki ezt meg csinálta. Én úgy gondolom,hogy Én Még őt nem bántottam. De neki ez most már a második ilyen húzása velerm szemben. Én nagyon sokat segítettem neki. És úgy látszik ez a hála érte. Hát jó. Az életben még senki nem bántott így mint most ő. És akkor így menj dolgozni mi. Remek volt nem mondom. A lelkem majd meg nyugszik. Ídővel. De az biztos ,hogy ezt soha nem tudom neki megbocsátani.  És ilyenkor tanulja meg az ember,hogy ki az igaz barát és kinem. Hát Ő nem az.

Szerző: Koala Maci  2010.11.21. 15:54 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr542463259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

virubiru 2010.11.21. 18:08:22

Hugi,azt hiszem nem vagy tisztában teljesen a dolgokkal. Eleve, ha valaki ilyenre kér akkor nem leírom ország-világnak, hanem megbeszélem olyannal aki megvéd és vigyáz rám. Az lehetek én is vagy éppen édesanya is. Különben én beszéltem édesanyával, mert féltelek, és ha neki nem mondod el akkor ne is írd le,vagy írj inkább egy titkos naplót, amit eldughatsz a párnád alá. Azért ha megyünk egy kicsit elbeszélgethetünk róluk, hiszen sok jót én nem nézek ki az ilyen a barátokból. De ha nincs igazam akkor mond meg. Én szeretlek, hiszen a tesóm vagy, és tudod jól még sose akartam rosszat, csak jobb inkább megbeszélni valakivel akiben megbízol teljesen. Amúgy a blogodat bárki olvashatja, és nem tudhatod, hogy nem-e rossz szándékkal.

Koala Maci 2010.11.24. 11:08:14

Abban nem adok igazat hogy ezt ország világ látja. Mivel rajtad kívül ezt nem olvassa senki. Én már megoldottam ezt. Csak megint én jöttem ki rosszul ebből. De mindegy.
süti beállítások módosítása