Igazából semmi érdekes nem történt az el múlt majd egy hónapban. Új évet kezdtünk. 2011-nek hívják. Sokban nem fog különbözni a tavalyitól. Nagyjából jól indult az évem. Új munkahelyem van. Jobb mint az elöző,ugyan akkor más is. Munkaköröm nem változott. Kicsit fárasztó,de meg lehet szokni. Azonkívül,hogy akikről azt hittem a "barátaim" nem is azok. Akikre hallgatnom kellett volna ez ügyben nem tettem. De ezek a dolgok is el múltak. Meg végül is nincs is nagyon időm semmire és senkire. Nem nagyon zavar. Egyik nap beszélgettem a volt haverommal. És természetesen elő jöttek a régi dolgok, amit most nem részleteznék. Vele kapcsolatban sem változtak a dolgok. Ő nem keres engem,én nem keresem őt. Ennyi. Valaki azt mondta,hogy besavanyodttam,magamba fordultam stb. Ez valahol igaz is. De nem érdekel. Meg aki idáig nem kereste a társaságomat az ezután se tegye. Tudom ki kéne mozdulni stb. De őszíntén szólva se kedvem, se időm sincs hozzá. Jól el vagyok én itthon is. Akinek meg kellek úgy is megtalál. Most kicsit hasonlítok egy régi ismerősömre aki ugyanezt csinálja évek óta és elég jól megy neki. Én csak most kezdtem úgy mond a "magányos küldetést" de elég jól meg vagyok. Majd kérek tőle tippeket is,hogy mit hogyan csinál(t):) Kicsit szánalmasan hangzik,de ez az igazság. Nem tudok mit csinálni. Ez van. Lesz ez még jobb is. Most inkább másra koncentrálok.

Szerző: Koala Maci  2011.01.22. 17:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr852605421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása