Kicsit el hanyagoltam az írást. Pedig azért történtek dolgok. Pl:  A Szandival Hétfőn kint voltunk strandon. Naaaaagyon jó volt. Néztük a pasikat,sütettük magunkét ilyesmi. Víz is jó volt,+30 fok:) Semmi jó pasi nem volt az biztos. Kár. Na aztán tegnap meg kaptuk a magunkét az Alextől. Hogy miért nem szóltunk nekik?. Meg hogy ő úgy gondolja,hogy 4 fős ez a banda nem 2. Meg hasonlók. Jól le lettünk cseszve. Szerintem ok nélkül de mindegy.  Mondanom se kell,hogy ez volt a kisebbik baja. A Szandi elég korán el ment haza. Mi meg ketten maradtunk. Beszélgettünk. És mint kiderűlt tetszik neki a Szandi:) Éljen!!!. Csak sikerülne neki. Mondtam neki,hogy beszéljen vele de persze nem akar. Jó végül is ő tudja. Nekem ugye a Szandinak a tesója tetszik...... De hááááááát. Hagyuk. Úgy se lesz belőle semmi, és nem is töröm magam rajta.  Ezek megint olyan dolgok,hogy majd el múlik,gondolom. Vagy remélem. Szerintem jó nyarunk lesz. Majd kiderül. Azt is megtudtam,hogy az Alex szüleinél még mindig az utálat tárgyát képezem. Na nem mind hogyha érdekelne,csak úgy a megjegyzés rovatba.   Igazából ezek történtek Kicsit unalmas. De ez van. Attól függetlenül aggódok az Alexért mert nehogy bele bukjon a Szandi iránt érzett "érzéseibe". Mert szerintem csori nagyon,nagyon pofára fog esni . De ez már nem az én próblémám.. Majd megoldja.  UI : Azt is mondta az Alex,hogy a Daninak esett inkább rosszabbul nem neki. Bocs fiuk ,ez van.

Szerző: Koala Maci  2010.07.14. 16:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr222151609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása