Újabb csodálatos sorok arról ,hogy lehet egy pasíból "hülyét" csinálni vagy inkább el csábítani? Ezt még nem tudom:)   Nő létemre sok pasival találkoztam de ilyennel még nem!!!!. Gyorsabban változnak az érzelmei mind a tözsdén az index:). Egyszer azt mondja nem akar tőlem semmit mert ,hogy Ő Londonban van én meg itt,blabla,blablabla. Ez jó fedő sztorinak, de a valóság mást takar. Vagy lehet ,hogy rosszul gondolom? Nem tudom. Kezd el varázsolni a rózsaszín köd. A tegnapi nap egy újabb zseniális alkalom volt arra,hogy ki ismerjem. Bolond vagy szerelmes? Nem tudom. De lehet nem is akarom meg tudni. Csak ilyenkor az jut eszembe,hogy tulajdonképpen akkor minek beszélgetek vele fél éve?.Bár tegnap csodálatos beszélgetésünk alkalmával azt a következtetést vontam le, hogy ebből még akármi is lehet(azt nem írom le hogy ez is szerelmes lenne belém). Olyanokat írt ,hogy milyen jól nézek ki,nem változott rajtam semmi(gondolja ő),milyen jó Nő vagyok. Milyen szép hosszú a hajam ami nagyon tetszik neki és ,hogy ne vágassam le. Akkor tulajdon képpen ez mit akar tőlem? Azt hiszem ez a kérdés tavaszig várat magára. Vagy lehet örökre?:) Annyi biztos ,hogy az ujjam köré csavartam:) -Nem szándékosan!!!!!!!!!!! De ha már így alakult.........

Szerző: Koala Maci  2010.01.28. 16:50 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr541710286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

virubiru 2010.01.28. 19:33:22

Tesókám tudod, jól a pasik mindent megtesznek azért, hogy el csábítsanak. De vigyázz magadra és ne dőlj be neki, mert szépeket mond. Várd meg míg itthon lesz és talán majd személyesen. Puszi Nővéred.

Koala Maci 2010.01.29. 15:08:35

Köszönöm Drága Növérkém. Én is ezen az állásponton vagyok.És még két lábbal a földön állok . Tudom hogy nem számíthatok "semmi jóra" és majd kiderül ha itthon lesz.
süti beállítások módosítása