És milyen igaz. Túl hamar jelentettem ki ,hogy dolgozok. És kivételesen nem az Én hibám volt. Nem mondom roppant rosszul esett,de ez van. Nem tudok mit csinálni. Majd elmúlik. Azóta azért próbálok találni mást de nem egyszerű. Elég aktív vagyok benne és lelkes vagyok. Amit eddig nem iagazán mondhattam el  magamról. Jó ennek sok oka van. Ezt most inkább nem részletezném. Remélem azért hamar találok valamit. Addig meg próbálom hasznosan el foglalni magamat. Most pl nagyon beleszerettem David Guetta számaiba. Le is töltöttem egy párat. Nagyon jók és tetszenek is.  Valami érdekeset de korántsem új dolgot fedeztem fel. Kedves haverom igen feszegeti,hogy mi lesz ha + kapom a pénzemet. Hogy, majd fizetek egy pár piát. Jó többségébe ő szokta. De neki van miből,nekem meg nincs. Ezt szeretném magamra költeni. Némi apróságra,olyan dolgokra amiket már régóta szerettem volna.  Ennek azért annyira nem örültem  mikor ezt így ki jelentette. De mind1. Tegnap összefutottunk 2 régi osztálytárssal+ neki a tesójával. Jól el beszélgettünk,hogy kivel mitörtént. Az egyiknek van pasija, a másik meg most szakított vele. A srácnak meg megvan a csaja. Na nem mind hogyha kéne. Csak mondtam. Mindenki el sírta kínját,baját és jóóóóóóó sokat nevettünk. Szóval jó volt. Meg drága Danimmal beszéltük egyik nap azt,hogy ki menjen kihez?. Ugye általába ÉN megyek az Alexért és úgy a Danihoz. Én nagyon szívesen el megyek a Daniért és nem várom el,hogy ő buszozgasson hozzám. Jó neki is annyi mint nekem,de ez nekem nem fáradtság. Viszont az a majom gyakrabban el nézhetne felém. Mivel minket egy 10 emeletes házsor választ csak el. De ő ezt úgyse teszi meg mert lusta. Mindegy. Ez már változni nem fog. Visszatérve a pénzre,azt lesheti az a majom,hogy majd én finanszírozom az ő berugását. Majd ha ő fog érte megdolgozni. És pl nem ilyenkre cseszné el:Tippmix,Pia.(Azt a pénzt amit ráadásul a nagyanjától kap isten tudja mire)  Akkor talán ő is másképp látná a helyzetet és jobban megbecsülné a pénz értékét ha ő maga kersné meg.

Szerző: Koala Maci  2010.06.22. 17:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://0530.blog.hu/api/trackback/id/tr382101453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása